Virr pAnna!!!

Dagen i går eller för den delen i dag blev Inte som planerat.

Igår vart de varken gardin köp lr nån tur till Ransäter.. blev så trött så kom ingenstans :P
Däremot var Johanna här på besök en sväng, mycket trevligt då de var länge sen vi sågs!!

Var ju på husvisning på kvällen oxå, mysigt o gå på visning men inget hus för oss.. fast de visste vi egentligen redan från början ;)


I dag trodde jag att jag var ledig.. men Inte heller! 7.10 ringde de från jobbet o undra vart jag var? vaa??? neeee jag ska inte jobba? jo! nej? jo! jaha... då kommer jag väl då.. hahhha :P Tur jag har bra arbetskamrater ;)

Fick dock avboka massage tiden o turen till Ransäter idag -Igen! 

Vi har ändå hunnit med gardin köpet idag i stället och besök hos banken.. Känns som vi tagit rätt beslut!! ;)
Har även varit hos syster som kom hem från Turkiet i dag, så brun o fin!


Inatt ska Perka till en kompis o kolla på NHL. Inget för mig, så jag stannar hemma o sover.


Nya + gamla bilder! :)


 







Sov gott allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0