Träningsvärk!

Efterlängtade träningsvärk! -äntligen är du här! hahaha...
Var länge sen jag hade träningsvärk så de känns hur gött som helst nu :D

Igår hade jag o älsk 2 år o 8 månader!! ;D LOVE!!!!!
Detta firade vi med en cykeltur med steen, sen ett träningspass på KMTI (funktional), Käkade på klaraviksgrillen, shoppade på Håléns, sen steeek på balkongen innan jag skulle jobba kl 16.
Vi tyckte vi firade dagen på ett ypperligt sätt :P



Älskling myser :)



Shoppade kuddar till soffan, bok till perka, väska till mig :)



Idag är jag ledig. Ska fixa lite här hemma, sen ska jag bli med Elinore till IKEA. Hör o häpna men jag ska inte köpa nånting, bara bli med som sällskap ;)

Annars har jag inget planerat i dag -skönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0