Nöjd & Glad :)

Sitter just nu på balkongen o mår gött, känner mig nöjd o glad efter helgen :)

Igår kom mamma hit på besök, kollade in lägenheten sen följde hon med in till stan där vi shoppade åt lunch o fika med syster o henrik.
När stan stängde åkte vi vidare till IKEA o shoppade ännu mer ;) Jätte nöjd med Allt!!! Nästan klara med inredningen i lägenheten nu ;) Har dock övervåningen kvar, men den har vi prioriterat sist...


Kvällen blev jätte lugn. Älsk satte ihop tv bänken vi hade köpt,  jag o jessica (perkas brors tjej) tog en skön spring tur ;)
Sen blev de film mat o mys!!


Idag har jag tagit en morgon promenad, strukit gardiner, vart upp i förådet med grejer. Nu sitter jag o njuter i solen på balkongen :D Känner mig inte alls stressad, o det känns jätte bra!!


Jobbar 14-22 ikväll så blir inte mycke mer än så här :P


Ha det underbart i solen allihop!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0