Helg!!!!!!!!

Åhhh va Härliiiigt med en ledig helg!! ;)

JObbade till 16 igår, sen var de raka vägen hem o börja baka muffins o göra i ordning fika för mina underbara!!
sååååå himla trevlig -Som alltid när vi ses, dock är det svårt att få till det så alla kan ses samtidigt.. igår fattades sarah steen, hon är nämligen iväg o kör vätternrundan! Hejja hejja hejja!!! :D










Alla fick ett varsit vänskapsband som jag köpt nere på Teneriffa!! :) (Sarah dit ligger o väntar på dig här)
Wherever you are it is your friends who make your world!!
Spelar ingen roll vart i världen vi befinner oss, våran vänskap är lika stark ändå!! Älskar Er!



Nu ska jag byta om och åka iväg på massage. Sen hem och duscha för att sen gå in o möta upp Elinore i stan och kolla stadsloppet ;) Börjar bli väldiiigt sugen på att springa själv.. men får nöja mig med att hejja på ;P


Resten av helgen har jag lovat min älskade sambo att inte stressa... Har vart jätte stressade i några veckor nu... Jobbigt! :/ Så denna helgen tar vi som den kommer! :)
Det enda jag vet är att jag ska tillbringa så mycke tid som möjligt med älskling, för det behöver VI!
Om sanningen ska fram har jag inte vart den bästa flickvännen i några dar nu.... pga av all stress. Så nu ska vi bara vårda varann o ha det bra!! ;)

Man måste vårda sin kärlek o inte ta varann förgivet! Samma sak som att cykla, slutar du trampa så ramlar du! :P
ta vara på varann nu!! :)




Världens bästa!!!!









Kommentarer
Postat av: Sarah

Men hjärtat!!! KÄRLEK <3

Giller din blogg ja skrutt prutt!!



PUSS

2011-06-20 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0