Trivs!

Mmmm  måste bara säga att VI trivs såå bra i lägenheten ;) hiiihiiiiiii!!

Perka "slängde ut" mig igår för att han skulle fixa nåt hemma...så jag var på stan med melin, träffade även en hel del annat folk som jag inte sett på länge! KUL!!! :D :D :D


När jag sen kom hem hade min älskling lagt trall på balkongen!! Gull!! :) Fast det fattades nån bit som han har sågat till i kväll nu! Jätte fiint blev de!! :)




Nu ska bara plasten bort o bänken oljas o målas.... :P
Skööönt att de mest är klart nu! Ska bara få ordning på övervåningen, ny säng är köpt (den ska bara monteras ihop) sen ska vi även köpa en soffa. :)


Nu ska jag göra matlådor o hänga in min hög med kläder i garderoben!!
Ha en bra kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0