Sovmorgon!

Gick upp kl. 10.30 i dag. Händer inte att jag sover så länge, men de va vad jag behövde ;)
Sen har jag inte gjort så mycke mer än att äta frukost :P

Ska strax ta mig en promenad tänkte jag. Fast har f'n så ont i foten igen :( Stukade ju till den igen när jag o perka va ute o sprang för några veckor sen... gjorde sjukt ont i stunden, men sen gick det över.  
Nu däremot känns de kan jag säga... :(
Gör inte alls ont när jag springer lr går i mina joggingskor, däremot när jag inte har några skor på mig, som nu. 
Har även märkt att jag får väldigt ont när jag cyklar!! skiiit fot..
Tror de är 2 lr 3 år sen som jag skadade den ordentligt? sträckte då ut ett ledband på insidan av foten...så därför har jag väldigt lätt för att trampa fel nu, för den är så "slapp" :P
Det drygaste är att de verkar aldrig bli bra.... får börja med rehaben igen :/


Nääää nu har jag inte tid med detta längre... hoppa i ut-o-gå-kläderna, sen in o luncha med älsklingen vid kl.13 :)

Ikvälll åker vi till Ransäter!! -Längtar!! :)
Men innan vi åker ska jag hinna med massa annat, men ingen stress!

Ha en Braaa helg!!!



...saknar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0