Sommarstugan!

Igår var jag melin o syster uppe tidigt för att ta oss en springtur i skattkärrsskog, 6 km blev de ;) Bra kämpat tjejer!!!! :D

Efter det åkte jag o syster hem till Ransäter där våran kusin Sara från skövde var o hälsade på. Har inte träffats på många många år, så det var jätte trevligt, hennes goa lilla dotter Kajsa på 2 år va med oxå. Underbart söt!! Tillbringade större delen av dagen vid sommarstugan!  



När vi kom till stan var de bara att hoppa ur syster bil o in i  våran, för att åka hem till Inna o Fredrik i Alster o grilla. Oxå jätte trevligt! :) Men blev en tidig kväll för oss som inte har semester ;P


Idag har jag jobbat, o vart ute på en lång promenad med Steen ;)

NU ska jag o Älsk kolla lite inför våran Mini-semester i helgen. hihiii ska bli så kul att åka i väg. Vart? Det vet vi inte riktigt än ;) Bara skönt att komma iväg o ha de gött, stannar i sverige ialf, tror vi :)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0