Sommar :)

Vilket underbaaart väder det har vart i veckan!! :D Wiiii!!

Igår var jag o Melin hemma hos syster i skattkärr hela dagen o sola o bada. Mmmm va härligt! :)

 


Annars denna vecka har jag jobbat, tränat, fikat med svärmor, umgåts med de bästa, vart hemma i Ransäter, käkat ute o myst med älsk m.m :)




Just nu är jag väldigt trött, har jobbat hela dagen o inte sovit så mycket i natt...
Perka har nämligen pratat i sömn :P

Perka sätter sig upp i sängen mitt i natten, skrattar o pekar på garderoberna "haha, ser du?"
Jag -"nej vaddå?"
Perka -"ett gammalt par"?
Jag -"Va? sover du lr?"
Perka - " nej jag är vaken, de står två sycken där, ser du inte?"

Sen somnar han o jag ligger klar-vaken... "vart stog de sa han"? :/ Hahahhaa.....

Ikväll vet jag inte va vi ska hitta på, perka är på gymet just nu.
Borde städa... men finns kanske roligare saker att göra en freda? :P


I morgon ska vi ialf till RottnerosPark med Perkas brors barn, hoppas hoppas de inte regnar för mycket :P 


(google)


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA alltså jag dör!!!!!



Fattar du att jag sitter på jobbet och jobbar (OK läser din blogg just nu ;) och så läser jag det med att Perka pratar i sömnen och jag bara vibrerar av skratt i stolen som jag för allt i världen håller inne - haaaaaaaahahahha.. jag döööör. Låt mig skratta uuuut.

Älskar när någon pratar i sömnen :D Ser det framför mig! HAHAHA.... :D

2011-07-04 @ 10:27:05
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0