Ledighet!

Idag slutade jag 14.30 och därmed tog jag helg ;) skönt att va lång ledig!

Ikväll har vi vart på tut-bingo. (haha) Trevligt men vi vann dock inget :P

I morgon åker vi till Ransäter, (Jag perka, syster o Henrik). Ska bli jätte trevligt o behövligt! Behöver komma till landet o lugna mina nerver ;P Börjar känna mig stressad igen... mycket som snurrar i mitt lilla huvud... :/

Det är ju även dragspelsstämman nu, så kommer garanterat att träffa massa gamla kompisar oxå ;)


För er som undrar va de är för saker som snurrar i mitt huvud... ni kommer få reda på det... tids nog... men just nu väljer att inte skriva om det här.
Egentligen är det bara roliga saker....så ni behöver inte va oroliga, det går bara inte att göra allt på samma gång, tyvärr! :P Vill helst kunna se in i framtiden ;)
Sen har de även varit väldigt stor omställning att komma hem igen..... har inte riktigt haft tid att fatta att vi vart borta o kommit hem igen... de sa bara pang- från noll till hundra. 




Nu ska jag mysa med kärleken o njuuta av ledigheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0