...

Igår var vi till Hyn, där Maggan o Clearens har sommarstuga. Jätte trevligt då de flesta i den närmsta släkten var där. :)



Idag är jag ledig! :) Har städat hela lägenheten, sen kom Perka o syster hit o käka lunch som jag hade lagat :)
Mysigt! Nu ligger syster här breve mig i soffan o älsk har åkt tillbaka till jobbet.





Ikväll blir det ett spinning pass på KMTI, ska bli riktigt kul! Var ett tag sen jag var på pass nu, har mest blivit egen träning. :)







I måndags när jag kom hem möttes jag av det här.. Älskling hade tänt ljus i hela lägenheten.... hihi ;)
Världens Bästa!



Ha en Bra dag o helg allihop!
För mig/oss blir det jobba jobba jobba :P Men de är självvalt... jobbar bara var tredje helg nu i stället för varannan, fast då blir det verkligen heeeela lörda sönda. Men det är det värt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0