Älskert!

Gick bättre än förväntat att springa 7,5 km i dag, med tanke på att jag o älsk körde ett rätt hårt gym pass igår ;)
Mmmm va gött de är att träna!! Älskert! 
 
Nu har vi precis käkat tacos här hemma o kollar fotbollen, Sverige - Japan.




Perka o henrik har kul på Dragspelsstämman :)


Jag, hämtar påfyllning ;)


Mmmm!



Fest!



Syster stämmer in ;)


Resten av gänget stämmer oxå in :)



Tira o Älsk myser ;)


JAG vann över Perka på kub :D :D


Mamma o jag. Slapp på balkongen i väntan på mat :)


Jag o Älsk badar hos mormor o Bosse!

Som sagt så hade vi en mycket bra helg på landet ;)


Nu måste ja hänga med i matchen :P Hejja hejja!!
Ha de gött allihop! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

fantastiska anna, min fina vän <3 faaaan vad jag saknar dig!! <3

2011-07-14 @ 08:59:58
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0